Vinst!

Va med o spelade med köla/koppom igår hemma mot Kila/Sifhälla. Jag gick in med en positiv inställning och ville slå dom, för vi förlorade mot dom sist, även fast jag gjorde ett mål den gången;) Så matchen blåste igång, jag skulle spela en halvlek o sen byta med Jossa, eftersom vi även har match idag:) Vi gjorde första målet ganska direkt, sen gjorde jag ett mål som nästan va identiskt med det jag gjorde i div 3, och sen gjorde jag ett mål till, då studsade bollen över målvakten o jag kunde bara lägga in bollen:D Jag gjorde alltså TVÅ mål, helt sjukt!^^

Idag är det ny match:) Eda ska till Rävåsen (karlskoga) och matchen börjar 17, så det blir en heldag!

Igårkväll hade jag några tjejer här på myskväll, med tacos, film o en massa prat<3 MER SÅNT!^^

Haj på sä!


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till målen =)

2009-09-13 @ 18:24:36
URL: http://stompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0