Spara, placera, fonder

Måste bara börja med att säga. Idag fick Josefine o Joanna KÖRKORT!:D Grattis grattis!

Idag har jag jobbat långdag o det känns i kroppen o hälarna xD Jag har varit o pratat med Malin idag om hur jag ska månadsspara o så o nu efter känns det bra:) Jag har ju inte så många fasta utgifter eftersom jag bor hemma^^, Kommer nog bli bra det här:) Imorrn får jag den fetaste lön jag någonsin fått:D De mesta ska jag spara, men ska leva livet också, är ju säsongsavslutning med laget på lördag på hotellet, o sen vidare till Tiki:D Sen nästa helg är det ju Mârten:D

Nej nu blir det mat! Ha det så bra:) Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Majs ;)

Sen om man får för mycket över kan man ju alltid ta en tripp till Paris ;)

2009-09-24 @ 19:16:45
Postat av: Joel

DU kommer bli rikast! :D



jag har märkt att min blogg har massor av buggar ;) på min dator står allt med små bokstäver :P hehe

2009-09-24 @ 23:19:12
URL: http://flyskyhigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0