Fint väder

va är det jag ser utanför mitt fönster? Jo SOLEN! Den har varit väldigt efterlängtad<3 haha!

Igår åkte jag till karlstad för att Stefan hade födelsedagsfest:) Vi blev tio stycken tillslut, det var trevligt o höjdpunkten var när Sverige vann i slutsekunderna;) Vi såg matchen på en dataskärm men det gick lika fint det:) Men jag är väldigt förvånad, inte en enda i arvikagänget kom o firade Stefan, inte en av typ 9 st. Lite tråkigt faktiskt, men jag hoppas han hade kul trots det:) Idag när jag skulle med tåget 13.45 så missade jag det pga att skjutsen kom för sent;) Men jag åkte med Johan o Stefan till Arvika o där fick mamma hämta mig så det löste sig ändå:) Så nu ska jag snart på träning, tror det bestämt va fasta situationer idag:) Imorrn är det match!:D

Nu ska jag plocka i ordning lite o ska snart dra!

Längtar till näst nästa helg, då blir det middag med sköna vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0