What a beautiful day!

I morse hade jag sovmorgon och vaknade av mig själv tio minuter innan klockan skulle ringa, skönt! Gick upp gjorde mig i ordning och åkte till skolan. Bensinlampan lyste hela vägen till stan så var rädd att jag skulle få bensinstopp, men jag var sent ute så hann inte tanka xD Kom fram till skolan iaf och hade klassmöte, eller ja klassmöte och klassmöte vi var väl 8 st eller nåt, fy fan det är så dåligt gjort av de andra att inte komma nu när det närmar sig studenten och det är massor som klassen ska fixa och komma överrens om osv.. Men men det löser sig väl:)
Efter mötet hade jag natur, och då gjorde jag min sista labbrapport ever:D Sen gick jag o Nattis på Sunday och åt lunch, mumsigt! Så himla härligt väder idag!:D

Efter klockan ett åkte vi ut till Ingestrand för att möta upp alla i specialidrotten och spela minigolf:) Jag, Nattis o Eriksson var spelade ihop. Haha, det gick inte så jättebra men det va kul ändå;) Sen blev det glass på torget med vänner i solskenet^^ Yummie!

Nu mår jag mycket bättre:) Efter ett samtal igår som fick mig att tänka om och det behövdes!:)

Nu ska jag äta nåt och sen på träning^^
Ska försöka fundera ut hur vi ska göra för att få tillbaka glöden i laget också..

Och det är ju lönedag idag också:D gött mos, fick inte så mycket men alltid något:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0