Valborg

Igår hade vi träning kl.17 och den var lugn eftersom det är seriepremäir idag!!:D Mot Kronan.. Hoppas det blir som vi tänkt oss;) Nervöst som fan är jag iaf.. Rädd för att jag inte druckit nog, men det får gå ändå!:)

Igår efter träningen åkte de flesta i laget hem till The Thorins:) Vi grillade och hade allmänt mysigt! Och många skratt blev det^^ Trevligt! Måste göras oftare:) Ska försöka fixa nåt vid sjön till sommaren så de får se hur jag bor;) Eftersom alla vet att jag är från bushen:p

Förut var jag nere och handlade mat för 1000kr, för imorrn kommer det 14 underbara människor för att fira att jag blivit gammal;) Ska bli kul och träffa alla, har inte setts sen mitt julbord egentligen:) Så det ska bli kul, under kvällen kommer det bli lekar, singstar och fest:) LÄNGTAR!! Men innan dess är det seriepremiär, hem till Elin och grilla korv med laget och imorrn ska jag jobba mellan 10-17. Det är fullt upp;)

Nu väntar jag på att maten ska bli klar, har limelax i ugnen och potatis på spisen^^

Idag åker Malin till Tyskland- hoppas du får det bra vännen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0