Trött och sliten

Ja fy fan.. Har varit en väldigt anstängande vecka fotbollsmässigt. Från lördag till lördag har jag spelat 5 matcher (3 vinster) och haft tre träningspass, jag är GANSKA pretty sleten. Känner att jag kommer somna tidigt ikväll, har typ ingen kraft kvar. Puh. Skulle vilja fortsätta med mitt scrapbook projekt men vet inte om jag har krafter till det xD Jisses, och imorrn ska jag jobba 10-17, HAR VERKLIGEN INGEN LUST! Men det är bara min andra jobbdag i Maj så måste för ekonomins skull, sen är det ju sista dagen jag jobbar på Maximat:D

Spelade som sagt match förut, det blev 1-1, vi gjorde en bra och en dålig halvlek så vi ska vara glada över ett poäng. På bussen hem blev det allsång med låten La Voix, ni kan ju tänka er hur det lät med nio tjejer, alla i egen tornart typ xD

Nej nu ska jag gå och dö, nej jag menar lägga mig på soffan, så var det ja;)

Everything happens for a reason - Keep good faith.
I give up.


Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

Du har ju redan vart där ;) hehe

2009-05-17 @ 11:27:34
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0