Trevligt trevligt!

Denna vecka har varit bra:) Det går lättare och lättare för varje dag.
Igår jobbade jag kvällen på maxi, jag var stessad som bara den för att hinna klart med all disk och städning men stämplade ut bara fem minuter efter vad jag egentligen skulle sluta:) Brummade iväg till Flögne, anlände perfekt till matchstart i Champions League Barcelona vs. Man.Uni. Och rätt lag vann, nämligen Barca med 2-0, och utklassade ManUni xD haha! Sönn!

Sov över hos Elin också och åkte tåget från Åmot imorse för att ha en lektion på skolan, idrott, jippi! Städade ur skåpet och lämnade in nyckeln så blev en hundring rikare:D Jäjj^^^Sen åkte jag bussen till Åmot och tog bilen hem därifrån:)
Här hemma har jag finputsat lite på bildspelet som jag ska visa för hela HP3:) Hoppas det blir uppskattat!:)

Träffade Joel förut, han har precis kommit hem från (Cypern, Turkiet)?? nåt sånt iaf xD Och jag gick fram till honom och jämförde brunfärgen och han va inte så mycket brunare än mig;) Men sen visa han magen och den va illröd XD haha!

Maja frågade förut om jag skulle kunna tänka mig att bli med henne och några till till hennes sommarstuga på kusten och jag tvekade inte att säga JA! Men det är oklart när vi ska åka, hoppas det blir över en helg för jag jobbar mån-fre ända till augusti.. men hoppas hon väljer midsommarhelgen för har ändå inget planerat då"/

Malin från banken ringde förut och frågade om jag vill med på After Work på Olssons Brygga nästa fredag, inga tvivel från min sida där heller, jag sa JA^^ hihi! Skoj skoj!

Ikväll ska jag fika med Jossa o Joanna på sunday och sen ska vi på Estetshowen på Ritz:) trevligt!

Imorrn blir det jobba i 4 tim, karlstad med Elin och match i Älgå:D Hoppas på vinst!

På lördag ska jag o Elin på bryggan^^ Kul! Många studenter som ska ut då med:D

Nu måste studentfiringen starta på allvar!

Can this week get any better?:D
Party time people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0