The truth is deep

Jag måste inse sanningen men jag vill inte.. Vill inte erkänna för mig själv och absolut inte till någon annan. Ja trodde det skulle gå över, tiden läker alla sår sägs det, men det är lättare sagt än gjort. Kände igen mig när jag läste en väns blogg, hur hon känner och uttrycker sig. Skulle vilja skriva så men törs inte. Önskar du visste hur det är att vara i denna sits, att blivit nekad tre gånger av tre olika, tillslut försvinner självförtroendet och man tyr sig och är glad över den uppskattning och närhet som man får. Vet inte hur många timmar jag legat sömnlös och gråtit så jag blivit alldeles svullen under ögonen. Varför ska det behöva va så? Jo för att jag känner mig så oönskad. Varje gång jag skriver sms till någon nu för tiden så känner jag mig som en börda direkt och ångrar att jag skickat iväg det, men vill ju bara höra hur det står till med mina vänner.. Jag vill inte känna så men jag gör det ändå. Plågar mig själv helt i onödan. Eller?
Hoppas jag blir som en ny människa efter studenten, hoppas på att bli en tjej med ett leende på läpparna konstant och som inte gräver ner sig:)

Fotbollen är det som får mig att tänka på annat, hade jag inte haft det så vet jag inte va jag skulle göra!


Jag har träningsvärk i rumpan?

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag ville bara säga att ja inte tror att du är någon börda för någon, de är fint att visa omtanke! Sköt om dig!

2009-05-14 @ 23:48:25
Postat av: Malin

Vännen, hur skulle någon kunna tycka att du är en börda? <3

2009-05-15 @ 00:15:44
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker du är en av de socialaste och omtänksammaste, oj mest omtänksamma heter det väl=), människor jag känner och jag kan aldrig tro att någon tycker illa om dig på något vis! Ingen förtjänar dina tårar, så det så! Du får försöka tro på ödet. Att allt händer av en anledning och att det i slutändan kommer bli bra. Det är det som får mig att orka fortsätta trots att allt är upp och ner... Kram

2009-05-15 @ 09:01:35
URL: http://stompan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag håller verkligen med Emma och Malin, du är verkligen ingen börda för någon! Du är världens goaste tjej! Kom ihåg de Therese! Snart kommer jag hem från Jönköping och vi ska ha kul hela sommaren! :) Längtar!

2009-05-15 @ 10:59:52
Postat av: Anonym

jag tror inte tid läker sår..

tiden får bara en att vänja sig.

Jag befinner mig i ett dödläge, där tiden inte gjort någon skillnad, snarare gjort det värre.

Jag vågar inte träffa någon ny, vågar inte visa intresse för någon annan, vågar inte gå vidare.

Det är sjukt vad ont det gör med kärlek, vad ont ont ont.

Jag känner igen det där med att känna sig som en börda.

Jag känner mig som en börda för att jag fortfarande, efter fyra månader pratar, gråter, dör över samma person.

Usch. BLÄ.



Det spelar liksom ingen roll om någon säger att man inte är någon börda, man är hjärntvättad av sig själv och tror det ändå... :S

Tyvärr!

Känner inte dig något vidare, men kämpa vidare med det som tynger dig!

Men att gå emot ett dåligt självförtroende är svårt :/

2009-05-16 @ 16:02:57
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Elin Öhh

Finaste gumman, du är aldrig en börda. Och du kommer aldrig bli det heller. Jag finns alltid här om du vill eller behöver prata. Bara en 20 minuters bilväg eller ett samtal bort. :)

Jag älskar dig! <3

2009-05-16 @ 17:48:11
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0