Studiedag

Vaknade imorse och satte på mobilen, för att jag stängt av den för att få sooooova:) Jag hade fått två sms, hör o häpna:P
Sen gick jag upp, duschade och nu sitter jag framför tv:n och är hungrig, men vi har inget gott att äta"/ Och konusm liggerju precis inte 50 meter bort..

Ska öva på fågelprov sen, och möta upp bästa Elin i charlottenberg för att bli med henne hem:) Sen ska vi spela match med b-laget mot Åmot, blir ett härligt derby;) haha!


Om jag ändå kunde stänga av mina känslor, det vore riktigt skönt och avslappnande:) Just nu har jag ont i nacken också efter en onödigt teknik träning med Paul igår.. xD Well, well, livet har sinne goe stönner ändå antar jag;)

In i naturböckerna och plugga inför mitt sista prov i gymnasiet!:D
Är lite nervös över balklänningen, den är på upp och insyning, skulle vilja hämta den snart, men måste vänta två veckor till:P

You won't hear from me:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0