Spontanlunch med brorsan

Imorse brummade jag iväg till Arvika för att ha två timmar fotboll. Jag svängde precis in i första rondellen i Arvika vid OK och från vänster kom Nattis, snacka om tajming;) hihi! På specialidrotten hade vi teknik träning och sedan avslutade vi med rollfotboll, och jag hade hittat på rollerna:) Alla gjorde det väldigt bra! Och det blev mycket skratt:)

Efter fotbollen åkte jag in snabbt och fick reda på projektbetyget, MVG^^ Gött efter all slit!
Jag sålde 34 böcker av totalt 70 st och vi var fyra i gruppen xD haha, så kan det va. Jag är nöjd iaf;P

Solade på Irenes salong förut^^ Nice nice! Sen åkte jag till Challa och då var klockan lite innan tolv så då ringde jag till brorsan och frågade om vi skulle äta lunch ihop och det ville han:) Jag åkte och hämtade honom och vi åkte först till Croconilen, men jag tyckte inte om dagens lunch där, så vi åkte till Gränsrasta, samma sak där xD Så vi hamnade på Borgen tillslut xD haha!

Nu ska jag betala räkningar, göra inbjudan till studenten och pyssla lite på bilder^^

Ha en bra dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Majs ;)

Ja, de va riktit kul på fotbollen! De hade du fixat väldit bra :D Så synd att de ä slut nu, kommer sakna de mycket :( Har varit kul å få spela me dej å de andra! Kram ;)

2009-05-27 @ 17:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0