Norkarna levde upp till sin stämpel

Idag på träningen så stod vi och hade en avslutningsövning. Då ser vi plötsligt att det kommer fem killar, och vi förstod direkt att det var norskar. Vid mittlinjen börjar de springa mot oss och skrika och sköt bort tre bollar för oss, vi bara stod och betraktade de skumma varelserna xD Sen sprang de tillbaka och slängde några av våra tröjor som låg på gräset och slängde i sopkorgen, Russar, men ändå, pinsamt för dem xD

Imorrn ska jag vara med på en tredje match denna veckan, med div 5 till Åmål. Först praktik 08.30-15.30, tanka, äta mat hos Thorin och åka 16.20 xD Jisses. Hoppas det blir vinst och att man kan känna sig nöjd efter matchen:)
På lördag är det den fjärde matchen denna vecka, då med div 3 i Karlskoga. Då var jag bänkad, har inte nån bra statestik därifrån, var bänkad där ifjol också och fick spela det sista 4 min bara för att få spela. Hoppas det blir ändring på det!

Men det är bara att se det, gissar iaf på att jag kommer vara rätt sleten på lördagkväll och ska jobba söndag:( Men det är sista dagen på Maximat, skööööönt!:D

Förut började jag med min scrapbook om min gymnasietid^^ Va och köpte nytt lim och guld o silver penna förut, så nu är jag på G! Ska beställa några fler bilder också:)


ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0