No more English!

Idag hade jag nationellt prov i engelska. Det började med läsförståelse 8.00, sedan lyssning 09.45 och lunch 10.30:D På lunchen hann vi uppleva esteterna som födde barn i matsalen, samhäll sjöng och höll tal, trevligt trevligt xD Men min klass är på G, till veckan då jävlar!:D
Vid 12.15 blev det den sista delen, skrivning. Jag skrev mellan 350-400 ord, man fick skriva mellan 300-600 ord:) Blev klar 13.20 så gick ner på stan och tog tåget hem, skönt!
Nu har jag slängt underkläder i tvätten som jag hoppas hinner bli klara innan jag åker ikväll:)

Sen ska jag:
*Packa för en helg i Karlstad
*Åka o äta på kocki^^
*Panta
*Köpa godis
*Se på fotboll, Jössefors - Årjäng (i kylan!)
*Hämta Josefine i stan och åka till Karlstad och ha tjejkväll^^

Men nu ska jag nog lägga mig lite på soffan (och hoppas på att inte somna i 2 timmar xD)

Ha de bra!
Imorrn är det match!

Kommentarer
Postat av: Mirry

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-08 @ 16:46:33
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0