Något måste ske

Nu är det 2,5 vecka kvar till studenten. Kurserna börjar ta slut, klassen har ingen gemensam lektion längre. Känns inge bra att bara vara ledig fram till studenten. Något måste ske, något måste hända och involvera alla treor. Det enda som är planerat framöver är klassiker springning och solidaritetsdag som är för alla treor. Måste hända nåt, för hur kul är det att vara ledig och sen komma på student-torsdagen och bara woho nu är det studenten! Inte så värst. Sen har man ju sett o hört hur kul det två senaste avgångs klasserna har haft det, skitkul. Känner inte riktigt igen mig. Studentfesterna kommer det upp info om några dar innan de äger rum, hur ska man kunna hinna planera då? Sen har man ju fotbollen som styr. Och jag funderar på om man ska våga säga att man tänker ägna sig åt studenten hela helgen 11-14 eller om man ska vika ner sig och vara med ändå.. Vore kul och kunna leva ut studenten hela helgen där eftersom man inte känt på student livet än så länge. Eller kommer jag få skit för att jag "prioriterar" studenten framför en fotbollsmatch? :S

Usch va mycket man kan fundera på:P Men nu ska jag lägga på soffan och hoppas att mensvärken går över och sen ska jag göra pytt i panna med ägg o rödbetor^^ Ikväll blir det träning, igen, har varit två matcher och två träningar sen i lördags. Igår kände jag att kroppen inte orkade nåt, och va helt slut när jag kom hem. Jag sover ju nog länge, det måste ha med att jag inte orkat äta de senaste dagarna, men nu ska jag försöka trycka i mig, mat har ju varit min passion innan;) hihi!

Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

Jag tycker att du ska göra precis som du känner för vännen. Man tar bara studenten en gång. Sen så ska inte jag säga så mycket för jag skippade massor pga fotbollen.. Men men.

2009-05-26 @ 15:54:32
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0