Mors dag

Igår var det en underbar dag i solen, gjorde inget vettigt förutom att köpa morsdags present, ett rosè vin och en blombukett:) På kvällen blev det iväg till stan hem till Elin Wiiie, där jag, hon och Elin Öhh förfestade och grillade, mysigt och alldeles lagom<3 UNDERBART VÄDER! Vi pratade, sjöng, dansade och gjorde kullerbyttor:D hihi! Mot elva tiden gick vi till bryggan och där var det massvis med känt folk:D Trevligt trevligt! La mig ner i sängen 03.47 xD

Imorse vaknade jag 13.07 xD Spratt upp och gick ut i solen direkt, la mig på bryggan nere vid sjön:) Men jag badade inte, så varmt är det inte;) Men det kommer! Sen vips så var klockan halv fyra och då duschade jag och familjen Walander åkte till Golfbanan i Flögne för att äta morsdags mat, och där väntade mormor, morbror och hans tjej:) Mysigt!

Nu ska jag fixa lite saker, bl.a inbjudan till studenten:)

Kommentarer
Postat av: Elin Wee

tack för en trevlig kväll<3

2009-06-02 @ 21:22:14
URL: http://comeandgetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0