Meningslös dag

Kom till skolan vid åtta och skulle ha dubbeltimme i religion, nej då va läraren sjuk. Sen satt jag i biblioteket och väntade på att naturen skulle börja som jag sedan kom på att den va frivillig eftersom vi har eget arbete, så jag skulle försöka jobba med mitt arbete som jag hade med på usb, men hade för nytt word för skolans datorer så det gick inte xD Sedan var det bara att vänta på att fotbollen på vik skulle börja, nej men då får jag sms från Paul att vi inte skulle ha nån xD Så jag åkte hem vid halv två utan att ha haft en enda lektion, dryyyygt! Men vädret va fint iaf;)

Åkte på shoppingcentret och köpte mig en fest väska till balklänningen, halsband, en present och solglasögon:)
Asså jag har alltid haft problem att köpa solglasögon, för jag tycker inte jag passar i det, men är tvungen att ha det när jag kör bil så får väl tvinga mig att använda dem;)

Nu har jag gjort klart projektrapport och bokrecention på engelska:) Ska lägga mig lite på soffan nu innan träningen:)

Har tittat på bilder sen festen i lördags, fun fun fun!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0