Match- vad hände??

Ajajajaj, det svider i hjärtat att säga att de blev ännu en förlust:( Och stor förlust också, hela 7-2.. Minns inte när jag var med o förlorade så stort...:S Jaja, bara att glömma! Jag började smo bänkvärmare, och jag klagar inte solen sken så jag solade i det underbara vädret och tittade på bra fotboll i första halvlek:) Kom in med 10 min kvar i första, och sedan spelade jag en halvtimme i andra båda gångerna som högerytter:) Kul! Ska spela det imorrn också i div 5:D iiihh!
Ska försöka tagga mer imorrn, idag kände jag mig inte alls bra, ingen energi... Pratade med tränaren före och han förstod mig.. Och jag hade gråten i halsen.. usch! Men kunde utnyttja aggressionerna i matchen med att springa extra när jag inte orkade, skönt! Skulle lyxa till det och äta på Oliverto, fick pengar av pappa, så tog en pasta carbonara, åt bara lite pasta och ost:S det enda som går ner är dryck och små portioner mat, skit! Men det finns o ta av så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0