Kidnappning

Imorse ringde klockan kl.7, spratt upp ur sängen och såg det underbara vädret:D Gjorde mig i ordning och åkte till Jossa, där jag plockade upp henne o Joanna:) Sen åkte vi till Amanda där alla samlades för att tillsammans gå hem till Sofia, hon fyller nämligen 18 idag!  Jag o fyra till sprang in i huset, klädda som rånare och kidnappade henne, hon bara fnittrade xD Hon fick åka i skuffen tillsammans med massa golfbollar, haha skönt!
Vi tog henne med på en sjuhelvetes åktur genom Charlottenberg, hihi! Kul!
Under dagen har hon fått köpa frukost på Statoil då hon kom direkt från sängen xD Sedan har hon fått ha på sig randiga långkalsonger, en nerskitad t-shirt som det stod fattig på ryggen xD Sminka sig med vänster hand, sälja teckningar som hon själv ritat på köpcentret, tvätta bilrutorför 5kr, köpa porrtidning, kondomer och cigaretter för de pengar hon tjänat xD haha! fy fan va pinsamt! Kul o titta på iaf:D

Jag åkte hem under dagen för att ta hand om tvätt, mamma har varit i sälen sedan i torsdags så ville få bort tvätten så mycket som möjligt. Medan maskinen gick så solade jag^^ Gött som fan och bara ta det lugnt och bara tänka på ingenting!:D


Jag bor på världens finaste ställe! Och fräcka människor försöker stjäla lite av den fina gården. Helt plötsligt rullar det in två bilar på vår gård, parkerar och går ner mot sjön, det hade troligen gift sig i kapellet och skulle ta kort, visst klart som får, men ingen kom och frågade pappa om lov. Trots att både jag, pappa och brorsan stod med höga ögonbryn och bara what the?? Snacka om fräckt!

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem från Sälen så vi kan åka på 11-årskalas hos min kusin Anton:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0