Karlstad hela helgen

I fredags kväll var jag o tittade på två fotbollsmatcher. Fick beslutsångest om vilken match jag skulle se, Jössefors-Årjäng herrar eller Supporters-Älgå damer. Så jag åkte o tittade på damerna först i typ 40 min sedan åkte jag till Jössefors och såg andra halvlek av herrarnas match där xD Trevligt med lokalfotboll tycker jag:)

När fotbollen var slut åkte jag till min moster och träffade kusinerna och tittade lite på Talang. Sedan hämtade jag upp Josefine och vi åkte till Shell och köpte styrservoolja, för det tjöt i bilen varje gång jag svängde så jag mekade lite där och kände mig väldigt blond, för jag visste inte hur man öppnade motorhuven xD Och bredvid oss stod det självklart två norskar, som för en gångs skull var till nån nytta. Så med lite hjälp av dem fick vi upp huven och kunde fylla på oljan;)

Sedan åkte vi till karlstad, åt kvällsmat, godis o chips, och vi la oss runt tre tiden:) Tiden går fort när man har roligt;)
I lördags vaknade vi vid halv tio, för att hinna vakna till innan Stefan o Yvette skulle komma. När de kom efter tio så började vi direkt med att plocka ur saker ur lägenheten. Det gick fort faktiskt, och vi var ju fyra pers också då:)
När det var klart åkte vi till den nya lägenheten och plockade ut grejerna och in i lägenheten;)
Sedan åkte vi till stan för att äta, det blev mitt i city, och Stefan bjöd som tack för hjälpen:) sen bar det omedelbart till match på Kronoparken mot Skattkärr. Vi spelade riktigt bra för att vara sju ordinare spelare:) Riktigt bra kämpat! Matchen slutade dock 3-1 till Skattkärr. Men nästa gång tar vi dem!

Efter matchen åkte jag till Stefan och vi beställde pizza och degade framför tv:n hela kvällen^^ Va bra sleten xD
I går var jag o tittade på min kusin Anton som spelade match på Norrstrand. Det blev 1-1, och han gjorde målet;) Men världens bästa nummer på ryggen, 10!^^

Idag har jag fått reda på två slutbetyg, Religion VG och Engelska B VG:) Skönt, jag höll mitt mål, inte ett ena G på betygslappen:D Yes yes yes!

En annan glad nyhet jag fick i samma sväng var att Elin o Lina fått tag på stuga till fryksdal! 6 bädds stuga:D Jag kan bara komma o festa på fredag och lördag, men nåt iaf och har ju sängplats nu :D iiiiihhh!

På klasskampsfronten har vi idag gift oss, fött barn och hållt i en tävling med 2:or, alla saker skedde i matsalen:)
Nu är HP3b på G! :D

Nu vankas det träning och öva på fågelläte, utseende och egenskaper;)
Mitt sista prov i gymnasiet!:D Wiiiie^^

LEDIG IMORRN^^


Är det möjligt att komma i klimakteriet när man är 18 år??
Känslig, värmevågor, gråter för i princip allt. Don't know what to do.

"Men du är min kompis ändå" Det värmde:)

Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

Tack gumman <3 Det betyder så himla mycket.



Åh, fryksdal kommer bli bäst! :D

2009-05-11 @ 22:05:32
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0