Just in time

Idag gjorde jag sista praktikdagen och den tillbringades i källaren på banken där jag körde en utbildning på datorn, riktigt coolt faktiskt:D Fick typ göra olika ärenden med tecknade kunder^^ Lärorikt! Sen när klockan blev halv fyra så packade jag ihop grejerna och skulle gå, men då ville chefen att jag skulle vänta lite.Hon sprang iväg och kom tillbaka med en påse med en vattenflaska, paraply, usb och en penna:) Sen sa hon lite om hur min framtid på banken kommer se ut, att jag börjar jobba den 15 juni osv. Sen hade hon fyllt i en omdömes lapp om mig o min praktik, det var rolgt att läsa den kan jag säga:D
Sen gasade jag iväg och tankade, sen till Thorin och äta mat och sedan i väg på match till Åmål, blev förlust med 4-1, resultatet speglar inte matchen kan jag säga.. Men iaf, Fuckface stod i mål och hon gjorde ett superjobb! Jag hade aldrig vågat stå, men hon ställde upp för laget;) Nice jobbat!
Min bil var klar vid nio så vi burnade iväg till Arvika, kocki stängde tio, så det var målet att hinna till. Körde som en idiot Jossa, Joanna o Elin A ska ha cred som satt kvar i bilen;) Klockan tickade mot tio, det var en kurvig och jävlig väg, och stopp ljus och vägarbeten. vilket gjorde att klockan gic snabbare.. MEN 22.00 stannade jag bilen utanför Kocki^^ Vi sprang till luckan och Jossa frågade om det var okej att vi köpte och det var det:D Mumsfilibaba!

Nej nu ska jag ta en cola och lugna ner mig lite, imorrn ringer klockan 08.30, för 09.30 bär det av till match till Karlskoga!
Bara den fjärde matchen för mig denna vecka;) Gött! Börjar känna lite smått i kroppen nu;) xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0