Inte mycket hemma denna helgen heller

Kom hem sent i fredags, kom hem sju igår, kom hem halv tio idag. Bara sovit hemma typ xD
Idag har jag jobbar sista dagen å Maximat och den gick tröööögt! Inga folk nästan, (och de som var där borde varit hemma i norge och fira sin väldiga dag!).
Tillslut blev klockan fem och jag slutade:D Då kom brorsan och hämtade mig och vi åkte till Mormor<3
Henrik hjälpte henne att klippa gräset och jag låg på soffan helt slut och klippte även ut Jössefröja-röster;)
Det blev mat och fika:)
Nu sitter jag o ser på Söndagsparty och ska snart krypa till sängs!:)

På onsdag: Jag, Nattis, Elin, Annie, Michan och Lena ska på Olssons Brygga:D
På torsdag: Ledig, träning och troligtvis Lasse Stefanz i Årjäng xD

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0