Ingen bra start

Förra veckan var det seriepremiär för laget i div. 3, den veckan började med ett spelarmöte där det slutade med att jag åkte hem i tårar för jag kände att de vi tog upp blev riktat tillbaka på mig personligen eftersom jag tog upp det. Sen kom seriepremiären och det blev en dretmatch rakt ut sagt, fick reda på att Paul (min specialidrottslärare) var och tittade på matchen och sa att det inte alls såg bra ut typ, jo tack vi VET det redan.. Usch tänker på den matchen dagligen.. Denna vecka skulle vi egentligen ha tre träningar, men idag blev den inställd för att b-laget har match och så har vi skador så det skulle bara komma fyra stycken..:/ Hade varit skönt att träffa alla och prata om matchen nu på lördag, då SJU stycken ordinarie i div.3 är borta :S Folk jobbar, skadade och är med i Charlotta.. Så frågade Jonas vilka vi blir på lördag och han svarade att han jobbar på det och hoppas att vi får lag.. Det hoppas jag med! Vi måste bryta denna negativa trend!
Men det hjälper liksom inte att höra negativt heller:/

Men hoppas det löser sig!:)

Vad det gäller Charlotta på lördag så är jag och spelar match i Skattkärr och efter den stannar jag kvar i Karlstad och hjälper Stefan att flytta:)

Imorrn ska jag o titta på Årjäng- Jössefors i Jössefors:) Sen ska jag hämta Jossa i Arvika och så åker vi till Karlstad och har en tjejkväll:) Så är vi på plats för match dagen efter:) Kul kul!

Imorrn är det nationellt prov i engelska, hatar listening, reading asså... Usch! Men efter imorrn har jag ingen mer engelska! Vilket innebär att jag har två timmar mindre lektioner i veckan xD

Ge mig STUDENTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0