Huvudvärk av åska i luften?

hmm jag brukar aldrig ha huvudvärk, men det kanske beror på att det är åska i luften :S Och det SPÖregnar, och vi ska träna sen xD Jippi! Hoppas det ger sig snart:)

Imorrn ska jag på specialidrotten och ha rollfotboll (jag som gjort rollerna) men är inte riktigt färdig än. Efter specialidrotten ska jag och sola i Åmot, tänkte jag skulle försöka hinna tre ggr iaf innan studenten för att bättra på färgen:)  Sen ska jag hem och städa rummet (ser ut som ett bombnerslag xD). På kvällen ska jag till Elin och se finalen i Champions League:)

På torsdag: En lektion (idrott). Hem och greja lite och på kvällen ska jag o Josefine på Estetshow:)
På fredag: Ska jobba 9.30-14.00 (xD) Sedan bär det iväg till karlstad med Elin för att hämta balklänningen (som hon inte ska få syn på!) Sedan blir det lite shopping, mat och match i Älgå:)
På lördag: njuta av ledighet och på kvällen Fest på Olssons Brygga!!:D

Have a nice week!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0