Fest i Lersjön, ja jävlar!

igår jobbade jag mellan 10-17 och efter det skyndade jag mig hem och gjorde ordning lite i Brorsans hus:) Då helt plötsligt kom Joel, Jossa och Emmelie in genom dörren, där stod jag i jobbkläderna:P De skulle komma tidigare men inte så tidigt trodde jag xD Iaf gick jag o duschade o gjorde mig i ordning:)

Efter sju hade alla gäster anländigt:) Vi började med att jag skulle gå på skattjakt, för att hitta min present från Joel o Jossa:) Det bar ner till sjön, där jag fann en flaska med ett brev i som var från min gode vän Robinson Crusoe;) haha! På varje lapp stod det en ledtråd och ett öl eller cider glas :S Var i kåtan, utedasset, köket, bilen, och slutligen hamnade jag i brorsans kök igen xD Och där låg presenterna:) Kul kul! Har alltid velat göra nåt sånt och nu har jag fått göra det:) Mina vänner är bäst<3 Efter det grillade vi, alla lämnade sitt kött till Stefan som fick stå vid grillen ett bra tag xD

Sen drog vi igång med tävlingar, killar mot tjejerna;) Det var kropp mot kropp och förklara ord:) Vi skulle även ha sjungit singstar och gissa ord baklänges, men jag fick göra ett trapprace, det gick till så att det stod en shot på var tredje trappsteg och jag skulle upp och ta en, ner igen på golvet, upp till nästa och fortsätta så tills jag hade tagit den sista av sju shotar. Grejen var att jag tvivlade inte på att göra det xD

Efter det gick jag ut på altanen och tog lite luft, och det slutade med att jag hamnade i grässlänten och kräktes, Carin var den som tog han om mig, söt då:) Skönt att det inte va så mycket folk runt mig iaf, de andra fortsatte och festa vilket jag tyckte va rätt! Men minns att jag grät av en orsak, men som sagt Carin fanns med mig, satte upp mitt hår i en toffs och torkade mig runt munnen, smekte mig på ryggen och sa snälla saker<3

Sen sa hon ett väldigt bra förslag, att jag skulle gå in o lägga mig i min säng och jag tvekade inte en sekund:) Gick i strömplesta in på grusvägen och gick in till mamma i finrummet och grät och sa att jag inte mådde bra. Hon o Carin blev med upp på rummet, la mig i sängen, och medan de hade hämtat hink så spydde jag igen :S Så mamma kom med skurhinken och drog bort alla sängkläder. Där låg jag, ensam, äcklig, fullpåklädd och inga sängkläder förutom en kudde. Fy fan va illa:( Hade ångest imorse för att jag inte hann säga tack för presenterna och hejdå till alla gäster... Men shit happens...:P Skickade ett massutskick iaf och sa tack för igår till alla:)


Det tog ett tag innan jag kunde äta frukost, så jag duschade, kräktes igen och klädde på mig. Sen kom Stefan, Joel och Jossa upp också, de sov här, även Nattis o Fredrik sov här, men de åkte innan jag gick upp för att Nattis skulle jobba:)

Sen satt vi på altanen och pratade en bra stund, trevligt!:) Borde göras oftare^^

Sen tog vi ett finger ur och städade i brorsans hus, det gick smidigt faktiskt, och Carin hade diskat i natt, söt! Blev inte lite glad när jag upptäckte det:)


Sen gick vi in till mig, röjde lite på rummen där vi sovit och satte oss i köket och pratade igen:) Sen drog vi till 93.an och köpte en varsin pizza, åkte till Hammarsvallen för att se Köla/Koppom vinna över Värmskog med 6-2:) Där satt vi och åt pizza vid sidan av plan xD Sen köpte jag o Jossa en glass också mums för en tom mage:D


Måste säga att det har varit en himla social vecka detta, mysigt! Finns det nåt mer underbart än vänner? Nej jag tror inte det!:)<3


Nu har jag haft min första riktiga fylla inkl, kräkning och däckning och bakfylle dag, hoppas det tar lääänge tills nästa gång! Jisses:P

De presenter jag fick:
-Presentkort på Coop och blommor av Elin Öhh
-Presentkort på Gina Tricot och champange av Stefan
-Presentkort på Stadium av Nattis och Fredrik
-Halsband och choklad av Terese
-Presentkort på Olssons Restauranger av Marcus
-Plattång av Carin
-En liten tavla med Aprils sten, diamant, och ett album med mitt framtida liv inuti, efter studenten kommer jag (enligt Joel och Jossa) att vika ut mig, gifta mig berusad och bli lärare i Uganda bland annat xD
-Pengar av Krister
-Pengar av Sebben

Jättefina presenter<3


Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

Ja verkligen :D

Tack för igår vännen <3

2009-05-03 @ 21:21:37
URL: http://elinkaroline.blogg.se/
Postat av: emmelie

upphovsmannen ursäktar sig för bravaderna i helgen ;) tack så mycket för i helgen! jag hade jätte kul, tack för att jag fick komma! kommer gärna igen nån gång ;P

2009-05-06 @ 20:36:51
URL: http://spotlight91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0