En dyr dag

Idag var jag i skolan i två timmar, varav jag egentligen bara behövde vara där en timme xD Åkte buss dit och hem, bra att spara bensinpengar, börjar bli pyrt nu och lönen denna månad är inte den fetaste precis.
När jag kom hem åt jag lite och såg på tv tills jag somnade och sov i två timmar, skööönt! Sen gjorde jag mig i ordning och åkte till köpcentret:) Köpte studentpresent till Carin och Malin- de enda jag ska köpa till så det är skönt att de är fixat! Sen köpte jag skoroch smink till balen, det blev rouge, mascara, glitter eyeliner, ögonskugga, concealer och läppstift;) det blev nåt på 800, men som tur var hade jag kvar 350 kr på Elins presentkort på Affection, så det blev lite billigare:D

Så presenter, smink, skor och en FET Telia abonnemang faktura är nu iaf betalda!:) Det känns som att det blir dyrare med abonnemang än kontantkort, men betalar ju för 3 månader, så det motsvarar 300 kr/månaden och det gjorde jag av med när jag hade kontantkort också typ så:P

Well, well, nu ska jag testa balsminket!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0