En dag fylld av fart

Igår jobbade jag 09.30 till 12.10. Ringde till Elin och sa att jag är på väg, (jag väckte henne) haha! Kom dit, hon gjorde sig i ordning och så åkte vi till Karlstad. Deet va hett som bara den och så hade vi pappas ford som inte har nån vidare AC så vi körde med rutorna öppna:) Musiken i cd spelaren va Kopparbärs-rock, Roxette och Abba, bra grejer!
När vi kom fram till Karlstad åkte vi och skulle hämta min balklänning. Jag testade den för säkerhets skull och ena axelbandet va för stort så hon sydde in den och vi kom senare på eftermiddagen och hämtade den. Asså jag kände mig så himla fin i den<3 iiiiiihhhh!

Efter det åkte vi till centrum och åt pasta, sen blev det shopping och glass^^ sen till match i Älgå. Tog 56 min från Karlstad till Älgå.host host. Vi vann matchen med 4-1 :D Jag satt på bänken och när det var 30 min kvar av matchen hade jag ställt in mig på att inte få spela, för varför ändra nåt som går bra? men efter de sa Jonas att jag skulle värma upp. Plötsligt kommer Lina in från plan och har nåt i ögat, Jonas byter ut henne och säger:" Walle, in som forward!". Jag skuttar ut med glädjeskutt. Fick en perfekt höjdboll av Elin, trycker till den med huvudet och den går mot mål och under ribban, Jonas skriker JAAAAA! men i sista sekund når målvakten bollen, fan!:P Sen vann jag bollen och driver bollen mot målvakt och får felträff med vänstern och bollen rullar knappt fram xD fan, sånt läge får jag inte igen! jaja..
 
Idag blir de och sola sola sola:D och ikväll bryggan^^

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0