Bra start på veckan

Klockan ringde 06.15, utanför regnade det,  jag gick upp, skulle tända ljuset på toan, men det blinkade bara till och så blev det svart. STRÖMAVBROTT! Jaha, det innebar att man inte fick duscha utan fick skvätta lite vatten i håret och under armarna. xD Blir handikappad direkt liksom. Fick samla dropparna från kranen för att han till vatten och borsta tänderna:P
Sen åkte jag till tåget, som va inställt eftersom spåret är sönder i Åmot. Kom en ersättningsbuss 20 min efter vanliga avgången, störande! Satt i en väntsal om luktade sprit och svett :S
När bussen kom, så satte jag mig och den luktade kiss xD Herregud:p
Iaf så kom vi fram till skolan 08.30.

Har beställt tid hos Virveln då vi ska testa min frisyr till balen:D iiiihh! nu är det nära!
Ska köpa smink imorrn tänkte jag, känns som om det kommer bli dyrt:S

Var på träning förut och nu märker jag verkligen hur sliten jag är efter förra veckans matcher, och har haft två träningar idag, så imorrn skulle jag vilja viiiiiiila. TomErik sa att det var en order från honom att jag skulle vila från träningen:p


Citat från en god vän; "Du är rätt bra på att ställa upp för kompisar då. Och såna som du får inte lika mycket tillbaks."
Men va ska man göra? Vill mina vänner det allra bästa:) Och delar gärna minnen, glädje, sorg o tårar med dem<3

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Störande med dessa bussarna hit och dit. Ska som tur är bara iväg imorgon och sen är jag ledig resten av veckan...

2009-05-19 @ 15:26:16
URL: http://stompan.blogg.se/
Postat av: Elin Öhh

<3

2009-05-21 @ 18:01:08
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0