13 maj-Ett händelserikt datum

Igår var det onsdagen den 13 maj vilket betydde:
*ett år sedan jag klarade körkortet!:D
*min namnsdag, Linnèa Therese:)
*Härssas födelsedag ( en bekant till familjen)
*första serievinsten med Eda:D Äntligen!
*Emelie Wilkstrand fördes till akuten efter att en idiot i Hertzöga satsat allt och hoppade in i hennes rygg:S
*Fågelprov (gick ganska bra) Mitt sista prov i gymnasiet!
*Klasskampen blev avbruten av rektorn p.g.a skadegörelse:(

Så det var en dag med blandade känslor minsann.
Om matchen: Det var en kämparmatch in i det sista, det stod 1-1 i halvtid. Jonas sa att "det laget som inte viker ner sig kommer vinna idag" och det blev som vi ville:D Jag hade en lite dretunge på min kant som höll på och slog mig i magen med sin armbåge, tillslut sa jag till henne att hon kunde sluta med det där direkt, då fick jag en armbåge i magen igen, moget tänkte jag och tryckte till henne lite extra i varje duell, vilket kändes SKÖNT! Precis när jag kände att jag inte klarade av henne längre så bytte Jonas av mig, perfect timing, annars vet man aldrig va som kunde hänt. mohaha!
Sen efter matchen gick jag till Eva och såg på deras laguppställning, visst fan var hon en dretunge, född -94 och hu kack som helst. Jisses! Grow up and play some football!
Som sagt blev Emelie skadad,det skedde i slutet och hon föll ihop efter att en hoppade in i ryggen på henne. Och när Emelie väl ligger ner så har hon riktigt ont, hon hade smärtor från korsryggen till nacken plus huvudvärk, ush stackare, hon har redan problem med ryggen..  Hoppas det gick bra med henne, de körde iaf in henne till akuten..

Nu ska jag äta mat och sen börja med min scrapbooking om min gymnasitid:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0