Wettergrensdagen - the big day

I onsdags var den stora dagen för projektet, nämligen Wettergrensdagen på Karlstads universitet. Klockan ringde 06.45, eftersom jag hade turen och fick sova hos Stefan som bor precis bredvid:D Jag hade bilen proppad med saker till vår monter. När jag mötte upp resten av tjejerna i mitt företag så gick vi till vår monterplats, nr 126:) Vi började sätta i ordning montern och det blev riktigt bra!:) Vi har på oss våra specialbeställda t-shirtar som det stod "Hôss ärre märre?" på^^ vi såg riktigt proffsiga ut om jag får säga det själv;) haha!
Under dagen sålde vi 14 böcker:) Men många kom fram och tyckte det va en rolig idè så det va kul att höra!:)
Det kom till och med fram en man från ett företag som heter Inova, det hjälper nystartade företag att lyckas typ:p Och han tyckte vi skulle sälja vår bok till ett bokförlag, och när UF nu är slut och om vi ville fortsätta med boken så skulle vi höra av oss till honom:D Coolt! Tänk om vi skulle tjäna storkovan då^^

Vid halv fyra stängde mässan och vi plockade ner montern i ett ryck:) Sen åkte jag o Malin tillbaka till Kronoparken för att göra oss i ordning till mingelbuffèn som va efter på nöjesfabriken^^ Stefan körde oss dit (han hade en kompis med sig för att hitta vägen xD) När vi kom dit var det gratis bowling, och det säger man ju inte nej till;) Så jag, Malin o Sanna spelade:) Jag vann, hihi;)  Efter det ställde vi oss i kö för att komma in i den lokal där mingelbuffèn var. Alla tänkte "Gud va skönt att få sitta ner efter att ha stått upp i 8 timmar" men det kunde vi ju glömma! Där skulle man stå och äta, stå o dricka o stå och titta på prisutdelning i 3 timmar till! PUH! Men det gick det men.

Nu finns boken till försäljning, har dem tillhanda till veckan:) 100kr/st. Perfekt som present och som en rolig dassbok, eller som ordbok;) haha!

Är iaf nöjd med den dagen, men när Stefan sen hämtade mig vid nio och vi kom hem, då såg han klar på Matrix medan jag typ däckade i soffan xD Jävel va sleten jag va:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0