Trött men glad för det

I natt sov jag som en stock, men så vaknade jag av ett högt och intensivt ljud, mobilen ringde (kl.02.27). Bara spratt upp och svarade, ja jag svarade because thats what friends do. På den andra sidan av linjen var en glad o pratsam Stefan xD Han hade varit på party, ett speciellt ett som vi tjejer pratat om att fixa;) ( Elin Öhh, Malin H, Carro och Emily bl.a) Det hade varit superbra sa han:) Jag va ganska trött så jag sa mest "mm".. Jag skulle upp 07.25 på praktik så var inte så pepp på att prata;) men man får väl ställa upp.

Idag på praktiken stod jag mycket i kassan och det kändes bra, klarade de mesta kunderna själv:) Jag hade med ett prov exemplar på ordboken och de var jättenöjda med den (de har ju trots allt betalat hela tryckningskostanden) så det va kul att höra:) Tre av dem ville absolute köpa en att ha privat också:D iiihhh

Efter praktiken så åkte jag o brorsan till köpcentret och tittade snabbt, pratade bla. med Eriksson som har praktik på Cubus:) När jag kom hem blev jag glad! Det kändes som alla bekymmer försvann, hade nämligen fått hem t-shirtarna som vi ska ha på oss på mässan på onsdag, va livrädd att de inte skulle hinna komma men de gjorde de:D

I början av veckan såg allt mörkt ut, och jag beklagade mig för Stefan och han sa som vanligt "Det löser sig- det gör det alltid" och jag börjar tro på det:D För bråket är löst, t-shirtarna har kommit, monterns inredning är fixad, fylle-smsgrejen är också löst:) Känns bra, och har tränat två gånger med Eda, världens bästa lag!<3


Nu har jag precis sovit på soffan i 1,5 timme, skönt! Nu ska jag duscha innan mamma kommer med pizza:)


Imorrn blir det jobb, 10-17, sedan tre-rättersmiddag hos Carin och vid halv tio åker jag till stan och joinar partygänget, Elin Öhh, Malin H, Carro, Emily o Elin Wiie :D


Ha en bra helg- för det ska jag ha!;)


Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

Tack :)

Ja det får nog kanske bli det faktiskt :)

2009-03-13 @ 19:58:53
URL: http://elinkaroline.blogg.se/
Postat av: Elin Öhh

haha I know xD

2009-03-15 @ 19:33:34
URL: http://elinkaroline.blogg.se/
Postat av: Josefine såklart!

du får berätta om fylle-sms:en till mig snart ;)

2009-03-16 @ 23:00:40
URL: http://josefinethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0