Studentfest ja jävlar!

Okej, mitt bästa party minne hittills var i lördags! Då drog det i väg till båthamnen i  Edane där vi blev ett 30tal studenter, plus några udda.. Fy fan va kul det var!!:D Lyckat som fan! Satt o prata med många som jag inte sagt ett ord till tidigare, himla roligt! Sedan hade Pattum fixat en buss in till Tiki som gick vid halv elva, perry väl! I bussen sjöng vi bla, studentlåten, färjestad, färjestad!! och SOLBERGA! SOLBERGA! hahah! (varför jag minns detta är för att jag spelade in på mobilen;) Men det va verkligen skitkul! Blev full också kan man säga, jag har lite minnesluckor, men what the heck;)

Kvällens höjdpunkter:

-Fick höra idag att jag berättat samma sak till Nattis TRE gånger xD hahah jisses!
-Sen va det en yngre kille som kom på festen och jag bara: DU ÄR I FRÅN ÅRJÄNG! och han bara, hur VET DU det?? Jag skratta och sa att jag spenderat mycket tid i Årjäng och sett honom där, och att han var med i UKM från Årjäng;) Efter jag sagt det såg han inte lika rädd ut:p haha!
-Jag stod och kastade snöboll på Wadman o Jimmie när de kissade, träffade Wadman direkt, men missade Jimmie, och precis när han skulle springa in DÅ lyckades jag träffa honom rakt i ansiktet xD hehe
-Stre med en massa folk
-Var lagomt full (tills jag tog Jegershot på Tiki) so no more shots! ( och nej Stefan&Utgårdh inte på påsk heller!;)
-Sebbe dansade på borden xD
-Fölket
-Ingen stalker på Tiki :D (Stefan o Terese fattar iaf);)
-Bussresan in till Tiki med allsång och världens drag!
-Dansade all night long:D

Men dagen efter va ingen höjdare, bakfull o trött så trött. Men det var det värt!^^ Kände att jag inte va nog i balans att träna kl TOLV men mamma körde ner mig så jag tittade på träningen ist och fick frisk luft^^ Efter det blev det bakfyllemat med mamma xD hihi! När vi kom hem så gick vi runt sjön, underbart väder!

På kvällen lagade mamma stek med potatis o äkta hemgjord brunsås, och brorsan kom in också så hela familjen va samlad<3

Usch, längtar inte tills fredag, begravning kl.11...."/ Usch usch, farmor orkar inte vara med i kyrkan så hon ska sitta o vänta i församlingshemmet :`( Stackare.. Hon o Ellen hade en speciell syskonrelaiton, så söta<3 Som min faster sa, detta är inget att de fram emot.. Men hoppas hon finner Gösta i himlen:)

Well well, nu ska jag på träning!
Party på Påskafton??:D

Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

Jag typ samlar på minnesluckor, så du är ju inte ensam iaf ;) haha



Och hon har redan hittat honom i himlen vännen <3 Some people are ment to be together.



Och bland fest det vette fan.. Har haft en snack med Emily nyss och ingen av oss har lust att festa med vissa personer längre.. Jag tänker inte sitta där och låtsas liksom när jag tycker vissa saker, det är inte jag! Vi kan prata om det nån annan gång.



<3

2009-03-30 @ 22:16:04
URL: http://elinkaroline.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vill också ha blandfest ju!

2009-04-02 @ 16:42:04
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: terese

Mer jegershotar kmr det bli Walle;) hahah hade iaf jätte roligt den kvällen och du var också jätte rolig, när du släpper till;)haha

2009-04-02 @ 17:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0