Sova kan man göra när man blir pensionär, eller?

Igår kom jag till praktiken på banken så frågade Malin mig va jag hade för planer för kvällen. Jag svarade:"ingenting faktiskt", ha! De höll inte längre än till lunch:P Malin föreslog att jag skulle följa med i bankens sällskap till Valfjälllet för de hade sponsor kväll, så jag blev med och luftade slalomskidorna:) Innan lunch ringde brorsan och frågade om jag ville med till Croconilen och äta lunch, och jag joinade:) Han bjöd mig, hihi bussigt!^^ Under lunchen frågade han mig den igenkända frågan "Va ska du göra ikväll?" Jag sa att jag ska med banken till Valfjället, "jaha" svara han. "Jag tänkte att du skulle en sväng till Stefan jag". Han ville alltså ha chaufför till Karlstad, de skulle på Volbeat helt plötsligt, så där spontant xD Killar:P Men snäll (eller dum) som jag är sa jag ja och ställde upp:)
 Så vid 18 tiden var jag i valfjället och åkte, åt soppa och umgicks med bankpersonalen:) Efter det åkte jag en snabbis till Jossa och Joel, och tittade på Lets dance tills brorsan ringde och ville att vi skulle åka mot Karlstad:) Vi kom fram lite efter elva, släppte av dem vid nöjesfabriken och körde vidare till Stefan, där sov jag i en o en halv timme, och så ringde brorsan vid två och ville bli hämtad:) Efter lite efterlysning på två som skulle åka med hem och efter nattamat så kom vi hem, vid halv fem xD Jag var ganska trött så kan jag säga, och klockan ringde kl.9 i morse för jag skulle börja jobba 10 :P
Nu är jag äntligen hemma och ska även jobba imorrn, är sleten för det har varit körigt idag på jobbet, mycket dumma norskar. Du har tur  du Hellberg som inte har så många dumma norrmän hos dig varje dag i charken;) hihi
Ikväll blir det förfest med brorsan, Martin o Putte med melodifestivalen;) haha! Sen blir det studentfest på Ritz för mig, och Tiki för dem antar jag:)
Hoppas jag orkar med ikväll och att många kommer på Studentfesten! Det är även Veronica Maggio efter studentfesten, och det är 16 årsgräns på Maggio "/ Vet inte om jag liker det, men det finns ju inte så mycket annat för ungdomar i den åldern, det vet man ju själv... Önskar det har varit så för två år sen bara (a) hihi

Well, well see yaa!       
På bilden, Jenny o Malin i Valfjället:)


Såna som du borde utrotas-orka!

Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

what's wrong sweetie? <3

2009-03-08 @ 10:51:09
URL: http://elinkaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha :/

2009-03-08 @ 19:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0