Some good things and some bad

I går hade jag två lektioner, men började ändå 08.30 och slutade 13.10 (!) Efter jag slutat mötte jag upp Stefan på stan, för jag hade fixat att finaste Terese A skulle klippa honom^^ Och det gjorde hon och han blev nöjd så:) Medan han klippte sig gick jag rakt över gatan och in på Bergkvist skor, bara för att kika, och fann några söta ballerina:D Yes! jag gick in utan några förväntningar och kom ut med ett par enkla och fina skor liksom, supert! När Stefan blev klar så åkte vi till Karlstad, in på IKEA först, för jag skulle köpa mer typ till montern, sedan Bergvik för att äta, och så köpte jag en klänning på VeroModa, göör nöjd:)  Vips så va klockan fem och vi åkte till Kronoparken, Stefan packade innebandyväskan och så åkte vi till CAM arena, för där skulle Nordmarken möta Ulfsby (kval för att hålla sig kvar i div 3) Matchen började med att Ulfsby ledde med 2-0, men Nordmarken kämpade på och vann till sist med 7-6, helt rättvist:)
Sen blev det hem och i säng, zzZzzZ. Har nog aldrig sovit så skönt där, för det är ljust och bussarna går utanför, men nu va jag så slut i huvudet så jag sov hela natten, och så ringde klockan 06.25"/ usch

När jag kom till skolan hade vi idrott och Sara & Hanna ledde lektionen, de va kul, de hade basket brännboll:)
Resten av dagen blev ängnad åt UF, vi ska ju ställa ut på Universitet på onsdag, och så har vi lovdag på måndag, så idag gjorde vi sista rycket :D Hoppas det blir meget bra! Vi har ju beställt t-shirtar till företaget som vi ska ha på mässan och de krånglade lite med leveransen, men nu är det på G:D  iiiihh!
Medan vi jobbade med UF så ringde jag för att fråga mamma en sak, och då berättade hon att Ellen, min farmors syster som bor här i Lersjön, hade fått en hjärnpropp och hade fallit ihop, och halva ansiktet blev förlamat :S Som tur var orkade hon nå telefonen och ringa Carina som ringde ambulans.. Usch:( Det läskigaste är att min farmor fick precis en sån där propp före tre år sedan EXAKT idag! Samma datum o anfall som Ellen fast för tre år sedan, pretty grouse:S Hoppas hon mår bra iaf.

Tillbaka till nåt positivt, fick mina kläder från Bubbleroom förut, en JL t-shirt, en svart huvtröja och en vit ballongklänning som jag tänkt ha på studenten;D Hoppas mamma godkänner den bara;) haha

Och idag va jag o Malin E och hämtade ett provexemplar av ordboken och jag blev så nöjd när jag fick se den så det sprattlade i hela kroppen:D iiihhh!!!  Glad, glad, glad!:D Så snart är det ute för försäljning;)

Längtar tills lördag, för efter jobbet ska jag först till Carin och fira att hon fyller, och hon bjuder på 3-rättersmiddag:) Senvid tio ska jag till stan och träffa Elin Öhh, Emily, Carro och Malin H m.fl :D Kul kul! Ska jobba på söndag 10-17, men man är väl nog ung att överleva det;) Har ju lovdag som sagt på måndag så får sova i kapp då;)

Hej hopp på er!:)



hm, nej nu ska jag ta o vila lite;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0