Som man bäddar får man ligga

Igår efter en natt med vaknande varannan timme för att snyta mig, åkte jag till ishallen vid tolv och tittade på min lillkusin Anton, 10 år, när han spelade hockey:) Han va jätteduktig! På två matcher gjorde han 6 mål och 3 assist, så han va riktigt bra:) Det som mer är bra med honom är att han är inte en diva utan han är en schysst lagkamrat som passar, det är det inte alla killar som gör i den åldern.. Så jag är stolt över honom<3 Efter det var det dags för träningsmatch i Norge för mig, på konstgräs ute:) Vi ägde hela matchen och vann med 3-0 :D Det gick bättre än förväntan med förkylningen faktiskt, iaf under matchen. Men på vägen hem så kände jag att jag blev döven igen..:( Så imorse när jag vaknade så va jag inte pigg, huvudvärk, tätt i näsan och hes.. Men jag tänkte att jag kan åka in till skolan det två första timmarna och se hur jag kände mig då, och det resulterade i att jag åkte hem vid tio.. Kom hem, åt lite (som inte smakade nåt) och sen gick jag upp till sängen, bäddade ner mig, åt godis och såg på Patrik 1,5 som brorsan fixat åt mig, äntligen! Och den va en typiskt mig film, den va faktiskt söt^^ Efter det hämtade jag posten, läste tidningen, gjorde läxor (of course) och nu ser jag på that 70´s show:)
Imorrn blir det tre lektioner på förmiddagen (förhoppningsvis), sedan ska jag o Carin öva inför torsdagen, och sedan tar jag nog tåget till Karlstad, för på onsdag ska alla treor till Karlstads universitet och då tänkte jag vara på plats i stora staden så jag får sova längre, man får inte va dum;)
Hoppas jag inte smittar Carin bara, och Stefan är det ingen fara med för han har redan varit förkyld så:P

Åh,  hörde en reklam och kom jag och tänka på när min lagledare Eva sjöng för mitt lag för två år sedan på Eda festen:
"Jag trodde änglarna fanns, bara, bara i himmelen". Världens bästa Eva!<3

Jaja, nu ska jag lägga mig på soffan o snora:P
Ikväll börjar utomhus träningarna också, typiskt att man ska missa den..!
Gårdagens bästa ord till mig: "Från o med nu är du första hands val som högerback i div.3 "citat Jonas (tränaren) :)

P.s på bilden är min kusin Anton och han har nr. 14, bra va Elin?;)


Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

Grattis vännen!



Och, numret ser bara bra ut ebligt mig ;)

2009-03-02 @ 18:15:04
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0