Ledig helg

I torsdags sov jag till elva typ^^ skönt! Stefan o Marcus kom till lägenheten efter deras föreläsning på KAU. De började spela wii, och måste säga att de såg meget kul ut där det körde boxning xD VId två började jag laga mat, kycklingfile med pommes o beanaisesås^^ Mums!
Vid fem åkte vi till Årjäng för att Stefan skulle hem, och jag åkte vidare till styrketräningen i Adolfsfors:) Va bra sleten efter den träningen, och så ska de va!^^

I går va jag på praktik som vanligt:) Dagen gick ganska fort, lunchade med brorsan vid tolv på Croconilen också:)
Jag va ju på möte i tisdags på banken i Arvika om sommarjobb och hon sa att hon skulle höra av sig under veckan. Men det hade hon inte gjort igår vid halv fyra så då sa jag till June att jag tackar ja till sommarjobb på maximat så jag inte mister jobb. Men då frågade June om jag pratat med Birgitta och de hade jag ju inte, så June ringde henne och efter en stund skrek June från sitt kontor "Birgitta vill prata med dig". Så jag tog luren och sa hej. Birgitta sa: " Ursäkta att jag ör av mig i sista stund, men jag tycker du är trevlig och gjorde ett bra intryck! Så vi vill att du kommer i sommar." och jag bara, oj det va kul att höra! Så nu har jag sommar jobb på banken i Arvika i sommar och är ledig alla kvällar o helgen^^ Uhh va härligt! När jag kom hem gick jag ut och gick runt sjön i det fina  vädret^^ Sen blev det duschen och tv resten av kvällen.

Idag har jag gått runt sjön med mamma, kört mamma till Challa, tvättat bilen med avfettning, shampoo och dammsugit den (välbehövligt!) och nu sitter jag o äter och väntar på att hockeyn ska börja^^
Är helledig denna helgen:) Meget skönt! Imorrn blir det träning o plugg:)

Ha en bra lördagskväll!^^


Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

Grattis! Gud vad roligt! :D

2009-03-21 @ 20:51:36
URL: http://elinkaroline.blogg.se/
Postat av: Feffo

utelämna typ allt för de skulle bli så mycket att skriva xD orka inte skriva så mycket:P

2009-03-22 @ 10:40:38
URL: http://feffolainen.blogg.se/
Postat av: Feffo

suris;) läs min blogg nu så kanske du blir lite gladare;P

2009-03-22 @ 23:33:44
URL: http://feffolainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0