Första studentfesten för min del

Igår var det premiär för mig att gå på studentfest, det ägde rum på Ritz:) Förfesten blev hemma i Lersjön his Brorsan tillsammans med 5 killar som är ickestudenter:P men det va trevligt det med, vi såg på melodifestivalen, btw, FEL låtar gick vidare! Fy fan.. Men men! Vi tio bar det iväg till Arvika, de släppte av mig vid Ritz och det fortsatte till Tiki. Det va en himla lång o trög kö in till Ritz :O Kände inte en käft i kön xD Men så kom Sara från ingenstans som tur va :D
Och sedan ringde brorsan och frågade om det var nåt drag, så han o Putte kom och joinade:P
 När vi äntligen kom in så gick vi direkt till dansgolvet^^ En av de första jag träffade jag Joel Nilsson från Koppom och möttes av en blötpuss rakt på mun XD haha! Herregud:P Sedan träffade jag b,la Arnesson, Anna F, Linda J, Jessica J, Sanna o Joel S:D Skoj skoj:)
Men senare under kvällen fick en kille från chberg syn på mig. Han känner mig sedan barndomen och min mamma o hans mamma umgås regelbundet.. Och han har en diagnos av nåt slag så när han dricker så blir han väldigt knepig, obehaglig och förbannad.. Men jag o Sara smög undan flera gånger, efter ett tag blev jag trött på det och ringde till brorsan. Han var ute och åkte bil med killgänget.
Så jag o Sara mötte upp dem och åkte med:) Sedan släppte de av oss vid Victors och vi delade på en pizza:) Alla bord va upptagna med vid ett satt en och sov xD Så vi satte oss där, han lär ha deckat iaf xD Han vaknade inte på hela tiden vi satt där:P Sedan kom brorsan och vi gick och mötte upp mamma som kom o hämtade oss^^ Sov hela vägen hem, skönt! Kom hem vid tre, tvättade bort sminket och la mig o somna direkt^^ zzZZzZZz

Asså, satt och tänkte efter vilka människor jag umgås med nu för tiden, och det är sånna jag träffat de senaste tre åren, alltså gymnasie tiden:)

Elin Öhh, träffade jag genom fotbollen, och vi fann varandra ifjol egentligen skulle jag säga, en bästa vän, hon förstår alltid och lyssnar<3
Stefan, träffade jag i ettan och vi har umgåtts mycket sen dess o blivit bästa vänner, unikt. Han är den som tröstar mig oftast och han som känner mig bäst skulle jag påstå<3
Terese A, träffade jag i ettan, en underbart go tjej som jag tappade kontakten lite med i tvåan, men vi har funnit tillbaka till varandra, en underbar vän<3
Nattis, vi har varit gamla rivaler på fotbollsplan, men nu är hon en av mina bästa vänner. Umgås varje dag på skolan i stort sett, hon är en trygghet<3
Malin H, en snäll o skön tjej som jag träffade genom Stefan, men vi har börjat umgås mera nu, hon är en som förstår o finns där, jag, Elin Öhh och Malin= Världens bästa trio!<3
Malin E, träffade jag i ettan, men vi fick mer kontakt i tvåan, och har umgåtts på skolan hela trean i stort sätt, Hon är underebart go o snäll o våra skrattanfall är inte o leka med<3
Carin, har jag kvar sedan grundskolan, och hon är underbar o lyssnar, vi kan prata i timmar om allt o underbara promenader<3
Josefine T, en underbart härlig tjej som lyssnar, delar ofta skratt med och kan prata med om allt<3


Underbara vänner som finns där, det värmer<3 PUSS på er^^


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är underbar, vännen. <3 Ser fram emot nästa drabbning. Saturday it is, right? :*

2009-03-08 @ 23:27:18
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, jaha.. Ja, alltså.. Det är väl ingenting spikat egentligen, men eftersom Carro och Emily (och kanske Karin) kommer hem så blir det ju nån typ utav förfest. Tänkte aldrig ens på att höra med dig, utan räknade blint med att du skulle med :)

2009-03-09 @ 14:57:58
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-03-09 @ 15:17:46
Postat av: Josefine

Du är bäst <3

2009-03-09 @ 22:25:32
URL: http://josefinethorin.blogg.se/
Postat av: Nattis

Du är att så goo du, helt enkelt en underbar vän, glad att jag lärt känna dig <3

2009-03-11 @ 17:07:01
Postat av: Nattis

du är att så goo du <3 helt enkelt en underbar vän glad att jag lärt känna dig <3

2009-03-11 @ 17:08:30
Postat av: Anonym

du är att så goo du <3 helt enkelt en underbar vän glad att jag lärt känna dig <3

2009-03-11 @ 17:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0