Studenten 09

Ja ni, nu har lilla jag också tagit studenten och trots vädret så blev den väldigt minnesvärd^^ Torsdagen började med att klockan ringde 05.45 och jag spratt upp, duschade och satte mig på en stol och Josefine lockade mitt hår:) Sedan tog jag bilen till stan och där väntade champangefrukost hos Linnea i klassen (pga regn), det var trevligt! Blev lullig efter en liten flaska champange xD bra där! Sen gick vi till skolan för att samlas med Catta i klassrummet.
 
Under dagen skedde även detta:
*Kyrkan, jag fick ett stependium på 5000 kr från Svensk Handel! :D shit va kul!
*Fotografering med klassen och mössorna.
*Enskilt kort fotografering.
*Hängde upp vårt plakat i fönstret "Ingen kan allt, men alla kan något- Även vi i Hp3b";)
*Fick betygen, 12 VG och 20 MVG :;D
*Kramades
*Åt lunch i matsalen med alla treor.
*Såg på lärarnas show "Expedition Fredriksson" Så himla bra och jag skrattade hela tiden! Lyckorus:)
*Mösspåtagning!
*Rektorn höll tal (men inte på det tråkiga traditionella utan han sjöng ett på engelska! haha!:)
*Handtackade alla lärare på skolan.
*Sjöng som dårar i fönstren
*Sprang ut i friheten 17.00!
*Studentsången
*Letade efter familjen på skolgården
*Blev uppvaktad av nära och kära^^ Tack så mycket, alla är bara för söta!
*Åkte scania genom stan och sjöng Hp3b chalalalala!
*Åkte hem för att bli firad
*Fick jättemycket presenter
*Åt mat (inte lite gott!)
*Åkte tillbaka till stan
*Låg i sängen hos mostra 01.00.

*ZzzzZzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0