Studentbalen 09

I går ringde klockan 08.00, satte mig upp i sängen och sa till mig själv: "Det här kommer bli en rolig dag, men jag är så sleten, vill bara sova." Men nej det fick jag inte! In i duschen, åt en flingtallrik och till frisören kl.9. Satt där från 9-13. Puh! Höll på att svimma när jag satt i hårtorken i en timme, så himla varmt, usch! men det gick fint! Blev supernöjd!:)
Sen kom mamma och hämtade mig, åkte hem, tog en raggardusch, sen kom Joel och hans föräldrar och åt rester sedan torsdagen, sen kom fotografen Tommy och tog kort på oss i duggregn nere vid sjön:) Gick så fint så och klänningen torkade snabbt^^
Sen åkte vi till farmor och visade upp oss^^ Och sedan vidare till stan för att gå kortege:)
Under kvällen blev det:
*God mat
*Trevligt sällskap
*Svettigt
*Dans både bugg och vals^^
*Drinkar
*Olssons brygga och party dans!:D
*Kramas
*Sova
*ZZZZZZzzzzzz

Och idag vakande jag halv ett^^
Har träning om en timme, har ingen lust eller ork precis, men får väl pallra mig dit. Kvällen i kväll är ännu oklar dock. Är Björn Rosenström på bryggan, och jag vill träffa alla studenter igen! Men vi har match imorrn.. Så det känns fel att gå ut. Han börjar inte spela förrän midnatt, så även fast jag kan va nykter så bler det sent.. Och man tar bara studenten en gång faktiskt.. fan.

Ps. Joel och jag blev med i tidningen igår också^^ hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0