Shopping igen xD

Haha, igår jobbade jag till fyra, sedan raka vägen till Åmot o på solarie, och sedan tillbaka till Challa och in på sportshopen. Gick in där i hopp om att komma ut med en mjukis träningsdress. Men jag kom ut med:
*Mjukis Adidas träningsoverall
*Puma keps
*2st tränings t-shirtar
*En lila tunika
*En musse t-shirt
*en puma t-shirt


Och idag skulle vi fixat så ska de låta på solidaritets dagen, kom till skolan, där va vi fyra i klassen sen kom fem till. Ingen tog tag i nåt så det blev inget. Jag kände att jag orkade inte göra det nåt mer. Så alla som kom åkte hem igen. Jag o Nattis stannade kvar lite på skolan, sen gick vi på sunday xD och sen på stan och fixade present till mentorn och jag handlade kläder, skräll! Den här gången blev det:
*en lång blårutig lång skjorta
*en svart kjol
*en svart kofta

Måste ha lite ombyte i sommar om man ska kunna ha lite variation på banken:)

Ikväll är det match! Hemma mot Kil:) Jag ska spela vänsterback, har inte spelat back på två matcher nu, men ska tagga för den uppgiften!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0