Position: läktare

Idag gick jag upp halv elva, åt frukost tittade på talang och satte igång o städa rummet och plocka i ordning kläder:)
Jag har även bytt sängkläder, det är så skönt o lägga sig i rena sängkläder^^

Idag har jag varit i Arvika och sett på Supporters mot Rävåsen 1-2 och Arvika- Ås 5-6:) Hejade på Ås i den senast nämnda matchen men Arvika gjorde mål i slutSEKUNDEN! Tur! Fyfan, men det var en ålrik match iaf;)
Efter det pratade jag lite med Carin och så handlade jag på Styckås konsum innan jag åkte hem:) Fick låna brorsans v70, helt otroligt;) hihi!

Nu ska jag göra mig redo inför morgondagen, 1,5 mils gång i Solbergaklassikern, min sista klassiker ever! Och medaljen är min^^ Sköööönt! Vi har match i Karlstad på kvällen imorrn så därför ska alla i Eda gå:) Mysigt!;)

FYRA DAR KVAR TILL STUDENTEN! Du kommer väl och tittar?;)


Hoppas hoppas hoppas

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har också bytt sängkläder idag =) Ha det så kul på klassikern =)

2009-06-07 @ 23:52:02
URL: http://stompan.blogg.se/
Postat av: Elin Wee

självklart kommer jag o tittar:)

2009-06-08 @ 09:10:06
URL: http://comeandgetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0