Nu är det nära!

Nu är ALLT klart inför studenten! Sista inköpet var idag, ett spänne till balfrisyren;) Så nu är alla kläder, accessioarer, fotograf, skor, smycken, mössa, inbjudningar, mat, smink, balfrisyr,sprit, kavaljer, danssteg FIXAT! Grymt sköönt!^^
Can`t wait! Men dagarna kommer bara flyga förbi... Men men minnen fö livet ska det bli.
Önskar jag haft tre roliga år, men tyvärr kan jag inte skriva under på det..."/ Vet inte om det bara beror på mig kanske"/
Men men så är det!

Haha, pappa ringde nyss. Han är iväg på Elmia i Jönköping tillsammans med ett gäng killar i 30-årsåldern, och de bor på hotell i Göteborg. Så det hade precis kommit hem från att ha ätit, de andra gick vidare på stan och drack mer grogg men pappa gick hem till hotellet och ringde hem till oss han, haha söt^^ De andra har druckit sen 12 idag xD Skulle kunna tro att de tar studenten haha! xD Ojamejen!

Nej nu ska jag fortsätta att se på tv:) Ledig imorrn!:D Ska på After Work imorrn med några från banken^^ Jobbade idag direkt efter skolan:) Imorse hade vi idrott, vi dansade foxdrot, vals o bugg^^ Vi var 8 st, från båda klasserna, snacka om dåligt..:( Men det va kul o dansa:) Efter idrotten visade jag bildspelet jag gjort med bilder på oss i Hp3, det kom inga fler dit, vi va 7 som tittade på det.. Inte ens läraren kom.. >trist< när man försöker göra nåt av studenten och gymnasietiden.
Nej nu med en vecka kvar har jag gett upp hoppet på min klass, fy fan! Jag fixar o fixar o fixar och alla bara tar för givet att jag ska fixa allt. I går skulle vi ha Så ska det låta på Solidaritetsdagen, det kom 9 st ur klassen, och alla kom olika tider, vi hade ingen sal att vara i och ingen tog tag i att dra i gång. Och jag tänkte för en gångs skull att inte ta tag i det och det slutade med att alla åkte hem, och jag är inte förvånad!!!!! Ska bli skönt att slippa att ställa upp och inte få ett skit tillbaka! Fast kan inte garantera att jag inte kommer vara lika dum i framtiden och göra allt... But that´s just me.

Men nu känns det som om det håller på att rinna över..

MEN iaf, en vecka kvar nu, en jävla vecka! Sjukt!
På onsdag blir det räkfrossa på Olssons Brygga med tjejgänget^^ Jag  the 88`s:D


Kommentarer
Postat av: Malin

Inbjudningar?

2009-06-04 @ 23:24:51
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0