Mycket fotboll + fest

Igår var jag på träning kl.12, vi var bara tio stycken men det va kul ändå, vi spelade mest:) Efter det åkte jag o Nattis till Fiskevik och tittade på Fiskevik-Deje, tyvärr vann Deje med 5-2 :( Men men så är det. När slutsignalen gick åkte vi vidare till Arvika, plockade upp Annie, tog ut pengar och köpte pizza. Va egentligen jättehungrig men orkade halva barnpizzan:P Sen bar det av till Fredrik och hans lilla egna hus bredvid hans föräldrars hus. Där började vi göra oss i ordning, och dricka. Men det va inge gott att dricka den här helgen heller :S Tror inte min kropp tål smaken av sprit längre sen min 19-årsfest. Det bara växer i mun på mig, och jag pendlade mellan cider o vin. Men iaf så körde Fredrik oss till Strandparken där vi drack upp det sista och åkte till bryggan för att se Sverige-Danmark:) Tyvärr blev det förlust, på en oturlig rensing..

Efter det drack vi drinkar, fixade bord på restaurang-delen och köpte oss mat elva på kvällen xD haha! Åt Toast och det var riktigt gott^^ Men min mage blev jättekonstig efter det, hade inte ätit så bra under dagen och inga bra tider.. Så på hemvägen levde magen sitt egna lilla liv, det va skönt att komma hem;)
 
Kvällen får väl godkänt. Malin E joinade oss vid Bryggan o Landskampen också förresten:) Hon var med mig hela kvällen:) Vi hade kul o dansade och så men på dansgolvet finns det så jävla mycket äckel! Äldre personer som bara är ute efter en sak och försöker kleta, t.ex. jag kände att det kom två armar runt mig som gick från magen o neråt jag tittade bak för att se vem det var och drog till honom med armbågen i magen. Det var en 35 åring som stod där och äcklar sig! Det var killar på nån av oss i princip hela tiden så tills slut fick Malin nog och drog ur mig därifrån, fy fan!

Jag önskar jag hade en kille som kunde skydda mig från det sånt där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0