Midsommar

Glad Midsommar på er allihopa! Här i Lersjön skiner faktiskt solen:) Fantastiskt!

Igår hade vi överraskningsfest för Josefine:) Det blev jättelyckat verkligen, hon ana ingenting! Precis som det ska va! Kvällen bestod av korv med bröd, dricka, massa dans, skönsång av Josefine, allsång till Carola (iaf alla tjejer);) hihi! Det var en trevlig afton:) Hon blev ganska dragen också vilket va syftet;) hihi!

Nu sitter jag o väntar på att torktumlaren ska bli klar så man kan åka ner och handla mat tills ikväll:) Ska till Marcus i Edane och hoppas på ännu en trevlig kväll!:) Tar tåget dit och hem imorrn:) Party party party!

Denna veckan har jag jobbat varje dag på banken i Challa:) Trevligt! Och det har gått jättebra, klarar de mesta själv i kassan nu (de enkla sakerna alltså). Men på måndag ska jag börja i Arvika, lite pirrigt alltså! Shit... Men de ska väl gå bra det med;) Igår almälde jag mig till en gratis biljett till Arvika Festivalen också, banken bjuder;) joooora! Så på festivaltorsdagen har vi en speciell del i öltältet så man kan se Mando Diao skitbra:D Lyx!

Har ingen och vara med på festivalen med de xD Ska ju jobba på dagarna så får bli nåt besök på kvällarna:) och hela lördagen. haha, och på söndagen när ska vi i mitt lag städa campingen, nån som vill hjälpa till gratis?;) Vore väldigt perry!

Nej nu ska jag gå och packa! Ha en bra helg!


Hör av dig?

Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

jag kan följa med om du fixar en biljett till mig ;)

2009-06-22 @ 15:21:11
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0