Midsommar i Edane

Igår var en händelrik kväll, och jag är inte den som står och tittar på utan kommer och tröstar och hjälper till så gott jag kan. Igår kände jag mig verkligen behövd på många sätt. En kompis drack alldeles för mycket och behövde väldigt mycket stöd och uppsikt, en annan hyperventilerade pga kärlek, en annan grät förtvivlat pga av taskig kompis och en fjärde grät för att det blev för mycket av allt.. Och mitt bland det fanns lilla jag. Jag försökte finnas till för alla och hoppas att de kände det:) Och orden "Du är min ängel" värmde långt in i själen:) Det ingår liksom i vänskapen, det och tandkräm;) Det va en trevlig kväll också, icke att förglömma! Och det va roligt imorse att vakna och det första man ser två av mina närmaste killkompisar som man börjar skratta ihop med det första man för:) Härligt" När gjorde jag det sist? Och att behöva återberätta kvällen för den som drack för mycket och däckade;) Kul kul!

Idag efter vi gått upp åt vi frukost. Vi var fyra stycken som sov över. Bella och Isak åkte hem ganska direkt efter frukost, så i väntan på tåget så spelade jag, Anna, Joel och Marcus kubb. Det var killarna mot tjejerna, och vilka vann? Jo tjejerna såklart! TOTAL UTKLASSNING! Marcus o Joel fick inte ner en enda xD baha!

Nu ska jag se på film och ikväll blir det bryggan med Josefine, Anki och Sofia:)
Anki fyller 18 år idag!!:D Grattis^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0