In i duschen!

Nu blir det duschen, på med kläder och till Arvika på After Work buffè, det ska sitta gott med mat:D
Efter det ska jag hämta Jojo så drar vi till Älgå och ser på Älgå-Kronan!:D Heja Älgå!

Imorrn är det träning, se Fiskevik-Deje, se landskampen och party! Hoppas ALLA är ute nu helgen före STUDENTEN!
Om en vecka blir jag vid den här fotograferad nere vid sjön, i balklänning o balfrisyr<3 Fattar det fortfarande inte!

Vill ha Body Butter Raspberry^^


Urdrag ur AN idag om vår match:
"Dessutom rensade Edatjejerna bort en mycket farlig boll mitt framför eget mål. När Kil slappnade av efter sin kvittering fanns Lina Olsson åter på plats och kunde ta emot långbollen som lyftes upp till henne. "
Hihi, om man visste och läser mellan raderna så ligger jag bakom det där^^ tsss måste ta med något jag gjorde bra i matchen iaf.


Ha en trevlig fredag!




Det känns inte äkta längre...


Kommentarer
Postat av: Elin weee

Raspberry har jag, och jag älskar den:)



ha en kul helg nu gumman!!! njut!!!

2009-06-06 @ 10:44:01
URL: http://comeandgetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0