För jag ska ta studenten för jag ska ta studenten!

Shit, imorrn smälller det. Då kommer den dagen man fantiserat om hur länge som helst, STUDENTEN liksom! Känns helt knäppt! Det senaste dagarna har varit fullspäckade precis som det ska va:)
I lördags var det fest, i måndags var det fest (efter match mot Qbik 2-2 jag spelade forward) i går var det festmed klassen och sen mat på olssonsbrygga med mentorn och idag är det vattenkrig och ikväll blir det Ingestrand tror jag men det får bli lungt, ska ju upp kl.06 imorrn:P

Sötaste Josefine ska med mig hem ikväll, sova och fixa mitt hår imorrn<3 iiiihhh!

Hinner inte skriva mer nu, ska klä på mig vita kläder och gå och ha vattenkrig mot Taserud;) Ska sikta lite extra på en person;) hihi!

Fan börjar bli nervös över denna uppståndelse som sker imorrn och fredag, men jag ska njuta och ta massor med kort!:D Och BE TILL VÄDERGUDARNA OM UPPEHÅLL, uppehåll är allt vi kräver:)


Puss o kram från blivande student!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0