En trevlig dag

Idag vaknade av att jag fick sms 06.42, (hade klockan ställt på 07.20) men iaf så var det från Anki och det stod: "Schysst framsida i arvika nyheter walle :D" Och jag bara Va?! Spratt upp ut sängen sprang in till mamma och pappa och fnittrade och sa att jag tydligen var på framsidan på AN. Gick ner till datorn och gick inte på ANs hemsida och där var den, jag på framsidan av sportdelen, jag ensam mot målvakt och de ser nästan bra ut;) hihi! KUL!:D

Åkte till skolan vid åtta, lånade caben idag^^ Va jättevarmt redan då:) Åkte runt i Lersjön först och lämnade ut studentinbjudningar ,och fick se ett får i diket, på fel sida stängslet xD Ringde till pappa men han sa att fåret kommer nog inte gå så långt, men ändå:P

Kom till Arvika lite innan nio och gick till Virveln City, där vi testade balfrisyren^^ Hon satte bara upp det lite slarvigt för att känna lite på håret och stukturen på frisyren, så det tog bara en timme, men på balfredagen kommer det ta 4 timmar:P

Sen blev det betygsprat på naturen, jag nådde mitt mål och det blev MVG:D Yes! Sen fikade jag o Nattis på Sunday (skräll!) och Malin hängde på som sällskap:) Sen drog vi några varv i stan med caben, satte oss en sväng i solen i strandparken, skönt! Solen var verkligen het! Efter det åkte vi till torget och mötte upp Paul och specialidrotts gänget för att avsluta kursen med glass^^ Mums!

Träffade Sofia F och Marika så satte mig vid dom när de andra åkt. Då kommer det fram en alkis och börjar krama Sofia bakifrån och säger: Åh du är så fin, men jag är för gammal för er tjejer. Jag försökte vara positiv och sa att det finns nån för honom också, då kom han fram till mig och kramade mig bakifrån, lägger verkligen armarna runt mig äckligt nära min bröst och säger: Va skulle jag göra utan er? Usch just den stunden ville jag försvinna, usch det var så obehagligt!

Betyg i dag: MVG i Natur B och VG i Specialidrott:)

Träning sen:)
Tisdag: Ska jobba på banken 8-15.45, sola 16.30 i Åmot. Se på KK- Gunnarskog/Bortan
Onsdag: Solidaritetsdag på skolan. Match mot Kil hemma.
Torsdag: Idrott 8-9, Visa bildspel för HP3. Jobba direkt efter skolan på banken. Studentfest i Strandparken!!
Fredag: Njuta av ledighet! Älgå-Kronan på kvällen!:)
Lördag: Se Sverige- Danmark, sen party!
Söndag: Vilaaaa:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0