En rivstart

Idag var första dagen som jag jobbade på banken i Arvika:) Va lite pirrig i magen när jag steg av tåget, men det försvann så fort jag kom in i bankens lokaler;) Det är lite större i stan än i Challa om man säger så, så hade problem att hitta kapprummet och lunchrummet xD Men men man lär sig väl;) Dagens arbete från min sida kändes bra, riktgit bra faktiskt:) Fast det var väldigt mycket folk men jag överlevde ju iaf;P Kommer jobba i Arvika fram till den 7 aug, pendlar med tåg så det är perry! Sen i höst vet jag inte va som händer. Kanske extrajobb på banken eller maxi? Kanske åka upp till min morbrors hotell och hjälpa till? Byta atmosfär liksom. Och jag SKA resa nånstans, absolut till Göteborg o liseberg men också utomlands!:D Så framtiden är öppen för förslag;)

Nu ska jag lägga mig i soffläge och se klart på Beck:) Sen blir dert zzzzzzZZZzz och upp 06.15:)

Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

Vi kan väl resa baby? :)

2009-06-24 @ 15:46:38
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0