Tur man har brorsan

Idag gick dagen fort i skolan, vi jobbade bl.a med projektet (värmländska ordboken) och gjorde i ordning den för tryckning nästa vecka :D iiihh Vi var nere hos Tildes tryck förut och pratade med dem och de tyckte det lät bra!:) Bara lite kompliteringar nu och sen är den KLAR! Men det blev lite dyrare än va vi tänk oss, så den kommer nog kosta ca.70 kr i stället..:) Hoppas ni köper den ändå;) hihi
Sen gjorde vi sista provet i Personlig försäljning, 6 frågor, och det gick så där xD haha! Men får nog VG i den kursen tror jag:) Sen tog jag tåget hem och hade bilen vid stationen, körde hemöver och på skogsvägen mötte jag skolbussen i fullfart i en sväng, så det var bara att häva sig ur vägen för att det inte skulle smälla :S och då bara skar det ner i diket och kom inte därifrån, ringde direkt till brorsan och han kom direkt från jobbet och drog upp mig^^ Brorsan är bäst!:D
Sen körde jag hem och lagade mat och nu ska jag göra lite på arbetet på Leukemin:)
Sen blir det träning, om magen tillåter vill säga;)

Hade de bra!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0