Sportlovet so far

I måndags jobbade jag på Maximat, 8-15, det innebar att jag öppnade charken, vilket va första gången och det gick bra:) Vi hade erbjudande på grillad kyckling för 29.90, så jag grillade 40 st innan vi öppnade vid nio tiden:P Puh!
Dagen gick ganska fort faktiskt, hade nåt att göra hela tiden o lagomt med kunder:)
Efter jobbet åkte jag hem o hämtade mamma så åkte vi till stan för hon skulle klippa sig, så då gick jag på stan o köpte födelsedagspresent till Carin:)

Igår jobbade jag på Fundo, arkiverade som de så fint heter;) Jag bar pärmar upp o ner för två trappor, flyttade på en massa pärmar o tömte en del av dem xD Jobbigt o svett blev jag;) Jag o mamma åt lunch på Borgen, och eftersom det var fettisdagen så tänkte vi dissa semlor för att vi inte hade lust på nån..:) Men när vi kom tillbaka til jobbet så bjöd VD:n på semlor xD Så det blev en ändå:P Under eftermiddagen fick jag pappersarbete att göra.. När klockan slog 16.30 så slutade jag o åkte direkt till Carin:) Eftersom jag blev klar på en dag på Fundo så fick jag vara ledig idag:D När jag kom till Carin så gick vi ut o gick o pratade, sen gjorde vi vaffel o övade inför konserten nästa vecka:) Efter det så åkte jag hem, packade o åkte till Årjäng:) Jag o Stefan tittade på fotboll, sen gick jag till en annan tv o såg på Andra Avenyn;) Spännande i bött nu :D I morse ringde klockan vid 8 och vi skuttade upp:) sen åkte vi till Karlstad för Stefan skulle till skolan vid tio, och jag skulle shoppa:D Vid halv elva va jag i stan:) Efter nån timme, lagom till lunch, träffade jag Joanna i fotbollslaget, hon var där med ett gäng så jag fick hänga med dem o fika:D Dyrt med gott^^ Sen fortsatte jag min shopping på egen hand:
*Vårjacka
*Vår skor
*En zip tröja
*Två st t-shirtar
*Ett linne
*En väska
*En skolväska
*Tre par trosor
*En borste

Tror det va allt;) Det va den lönen det;)
Nu blir det mat, Stefans baconsås med makaroner:) Sen blir det fotboll på sportbaren Score!:)


Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

KUL :)

2009-02-25 @ 20:25:15
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0