Måste göras om!

Förra blogginlägget avslutades ju med att jag skulle på sportbaren Score o se på foltboll, o så blev det:) Jag o Stefan tog en buss till stan, o på vägen hoppade även Stefans klasskamrat "Mackan" på, för han skulle också med:) När vi kom till Score köpte vi oss en varsin öl, (på en onsdag???!) Jajemän^^ Har ju faktiskt sportlov och det va en kul grej tyckte jag:D Biljarden gick väl sådär, jag började bra, men det slutade aldrig med att jag vann xD Jag kunde ju inte spela mitt bästa eftersom jag mötte två killar, det hade ju förstört deras självförtroende och deras kväll;) Så de fick två vinster var. Efter biljarden började jakten på ett bord.. Vi fann ett som inte va bokat, vadå tur?? Så vi satte oss ner, en jättetrevlig servitör kom o servade oss med mat o dryck:) Jag smög i väg o köpte en drink innan början av andra halvlek^^ hihi! Det var en champions league match mellan Liverpool - Real Madrid:) Och Liverpool vann, pärry :D Efter matchen tömdes Score riktigt fort och vi blev typ ensamma kvar så jag sa: "Jag tror det stänger typ nu" xD Så vi pös ut och väntade 20 min i kylan på bussen som skulle ta oss hem till Ghettot Kronoparken;) Va meget skönt att komma i säng, va rätt sleten:P

Hade Stefan bara haft mörka rullgardiner så det inte blev så himla ljust på morgonen  och inga bussar som börjar gå var tionde minut från klockan sex på morgonen utanför fönstret så vore det bra xD Men men, man kan inte få allt, det vet jag;)

Idag jobbade jag 12.21-20.15 på maximat:) Skulle egentligen börja 13.45, men det va kris så fick komma tidigare och stämplade in 12.21;) (Intresseklubben anteckanar flitigt)
När jag kom hem förut så gjorde mamma räkmacka till henne o mig^^ Pappa är på nån mässa med jobbet o brorsan är i Dalarna på jobbuppdrag så girls night only;) Men ska nog ta o krypa till kojs nu, jobbar 8-15 imorrn. Sen är det helg:D Har en hel lördag oplanerad:O men den kan nog fyllas;) På Söndag ska jag titta på lillkusinen när han spelar hockey i Challa o sedan bär det av på träningsmatch i Norge:) (Har hört på ryktesvägar att jag är uttagen iaf) :) Fick sms av Annie i laget förut också, hon hade visst mina benskydd xD Har inte märkt att dom är borta sen i söndags;) hihi! Jaja.

Hade så bra så hörs vi;)


                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0